dinsdag 16 april 2013

[Naruto vol.35] Chapter 312 Naderende dreiging!!

Naruto Volume 35 (Een nieuw team van twee!!)

Chapter 312 Naderende dreiging!!

Nederlandse vertaling door Ranyaku
(Dutch scanlation by Ranyaku)

Deze vertaling is niet bedoeld ter vervanging van de officiële uitgaves. De download link naar de scanlation zal daarom verwijderd worden als het volume desbetreffende volume is uitgegeven. Steun de auteur door het aanschaffen van de officiële manga volumes zodra deze beschikbaar zijn. 

Het gebruik van deze vertaling voor commerciële doeleinden (etc.) of het plaatsen ervan op andere sites is niet toegestaan zonder toestemming van de vertaler!


----------

PAGINA 1 (47)
Nummer 312: Naderende dreiging!!

PAGINA 2 (48)
Naruto: "Sterker worden dan... Jij...?"
Kakashi: "Inderdaad."
Kakashi: "Ik zal je helpen bij de training. / Het zal anders zijn dan je gewend bent..."
Naruto: "Wat bedoel je?"
Kakashi: "Je gaat jouw eigen ultieme techniek creëren."

PAGINA 3 (49)
Kakashi: "In het kort, het is de bedoeling dat jij een nieuwe techniek creëert die sterker is dan Rasengan. / Maar, het verkrijgen van de benodigde kracht hiervoor / vraagt om extreem veel tijd en doorzettingsvermogen."
Kakashi: "Je zilt niet ineens sterker worden zoals een hoofdpersonage in een boek. / Het zal ook anders zijn dan het leren van een techniek zoals Rasengan / een reeds voltooide techniek die je kunt leren door het nauw opvolgen van instructies."
Naruto: "Extreem veel tijd... / Ik zei het net al... we hebben geen tijd meer ! Sasuke is..."
Kakashi: "Daarom heb ik een manier verzonnen om de benodigde tijd te verkleinen."
Naruto: "Hoe...?"
Kakashi: "Dat..."

PAGINA 4 (50)

Ino: "Asuma-sensei, klop voordat je een deur opent!"
Chouji: "Hallo."
Asuma: "Hoe gaat het met je Kakashi?"

PAGINA 5 (51)
Shikamaru: "Als dat Naruto en Sakura niet zijn... / Is jullie missie al..."
Shikamaru: "Jij bent die gast..."
Chouji: "Ah!"
Sai: "Aangenaam."

PAGINA 6 (52)
Tsunade: Begrepen... Bedankt voor het verslag."
ANBU: "Dan ga ik nu."
Shizune: "Het lijkt erop dat Akatsuki weer in beweging is. / Het zal niet lang duren voordat ze weer naar Konoha komen."
Tsunade: "...inderdaad. Het brengt risico's met zich mee, maar het is ook onze kans om hen uit te schakelen."
Tsunade: "We kunnen niet langer zwijgzaam toekijken."

PAGINA 7 (53)
Chouji: "Wat? Was dat het?"
Sai: "Mijn naam is Sai. / Je mag me bij alleen mijn voornaam noemen."
Ino: "Hey, hij is best cool, vind je niet? / Hij doet me een beetje aan Sasuke denken."

PAGINA 8 (54)
Sakura: "Alleen van de buitenkant, van binnen is het totaal anders. / Hij is sociaal zeer zwak."
Shikamaru: "Dame Tsunade heeft me over Sasuke verteld. / Als ik kan zal ook ik jullie de volgende keer helpen. / DIe vervelend Chuunin examens zijn ook weer voorbij nu."
Naruto: "Ja..."

PAGINA 9 (55)
Asuma: "Waarom gaan jullie niet vast naar 'YakiniQ'. / Als jullie willen mag Team Kakashi wat mij betreft ook mee."
Chouji: "Yeey! Yakiniku!"
Ino: "Mee eens! / Ik zit naast Sai!"
Asuma: "Ik heb nog wat me Kakashi te bespreken. / Maar geen zorgen. Ik trakteer."
Naruto: "Hey, wacht even!! / Hey! Hey! Hoe zit het met de rest van de uitleg over mijn training!?"
Kakashi: "Dat is ook zo... / Ach ja! Dat komt later wel."
Naruto: "Wat! / Ik wil het nu weten!"

(Yakiniku: (Koreaans) gegrild vlees)

PAGINA 10 (56)
Ino: "Waar is Shikamaru heen?"
Chouji: "Hij zei dat hij nog een geneeskrachtig gewei moest halen voor zijn vader."
Ino: "Hmm. / We komen hier altijd samen na een missie... / vreemd..."
Chouji: "Oké, dan eet ik wel voor twee!!"
Ino: "CHOUJI WACHT! Voordat we gaan eten moeten we ons eerst voorstellen aan Sai."
Chouji: "Ah, dat is ook zo..."

PAGINA 11 (57)

Sai: "Aangenaam... / De eerste indruk is belangrijk om snel vrienden te worden. Ik kan maar beter meteen bijnamen verzinnen..."
Chouji: "Um, ik ben Akimichi Chouji van de Akimichi clan. / Aangenaam... Sai was het toch?"
Sai: "Aangenaam... Eh... / Eigenschap... Eigenschap..."
Sakura: "Nee hè..."
Naruto: "Het verboden woord!"
Sai: "...Dik..."

PAGINA 12 (58)
Naruto: "Sai, wat je ook doe, noem Chouji nooit een dikzak! / Begrepen?"
Chouji: "Huh... Wat zei je?"
Sakura: "Ahaha, niets..."
Sai: "Bijnamen verzinnen is moeilijker dan ik dacht."
Ino: "Ik ben de dochter van de Yamanaka bloemenwinkel, mijn naam is Yamanaka Ino. / Aangenaam."
Sai: "Vrouwen worden alleen maar boos als je een eigenschap gebruikt... / Dus als ik het tegenovergestelde zeg moet het goed zijn."
Sai: "Aangenaam... eh..."

PAGINA 13 (59)
Sai: "Schoonheid."
Sakura: "Wat!? Waarom Ino wel!? / SHANNAROU!!"
Sai: "Guh!"
Yugito: *hijg hijg*

PAGINA 14 (60)
Yugito: *hijg hijg*
Yugito: "Guh..."

PAGINA 15 (61)
Hidan: "Je bent goed in wegrennen."
Hidan: "Hmm... mijn aanvalssnelheid is het laagst in heel Akatsuki. / Ik raak echt nooit wat."
Yugito: "Ah, jullie zijn dus toch van Akatsuki."
Kakuzu: "Alleen jij nog..."

PAGINA 16-17 (62-63)
Hidan: "Wel, je bent best goed."
Kakuzu: "Hey Hidan, dit is de Jinchuuriki van de Nibi. / Als je niet oppast maakt ze je af."
Hidan: "Maak je niet druk, Kakuzu. / Ik zou met alle liefde sterven."

(Nibi: Twee-staart)

----------

DOWNLOAD SCANLATION 
(link zal later worden toegevoegd)

Wil je chapter 1 t/m 271 ook graag in het Nederlands lezen? Volume 1 t/m 30 zijn officieel uitgegeven door Kana en o.a. te krijgen bij Archonia.com en verschillende stripspeciaalzaken in Nederland en België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten