dinsdag 16 april 2013

[Naruto vol.31] Chapter 276 Een nieuwe sharingan!!

Naruto Volume 31

Chapter 276 Een nieuwe sharingan!!

Nederlandse vertaling door Ranyaku
(Dutch scanlation by Ranyaku)

Deze vertaling is niet bedoeld ter vervanging van de officiële uitgaves. De download link naar de scanlation zal daarom verwijderd worden als het volume desbetreffende volume is uitgegeven. Steun de auteur door het aanschaffen van de officiële manga volumes zodra deze beschikbaar zijn. 

Het gebruik van deze vertaling voor commerciële doeleinden (etc.) of het plaatsen ervan op andere sites is niet toegestaan zonder toestemming van de vertaler!
 

----------

PAGINA 1 (87)
Nummer 276: Een nieuwe sharingan!!

PAGINA 2 (88)

Naruto: "Dat is... / waar je het eerder over had..."
Kakashi: "Inderdaad. / Dit is mijn nieuw sharingan."

PAGINA 3 (89)
Kakashi: "Wat?"
Naruto: "Kakashi-sensei... het geeft niet als het mislukt. / Ik maak hem hoe dan ook af!!"
Kakashi: "Ah..."
Kakashi: "Ja... als je de kans krijgt..."
Naruto: "Oké!"

PAGINA 4 (90)
Kakashi: Mangekyou Sharingan!!


(Mangakyou Sharingan: Caleidoscopische sharingan)

PAGINA 5 (91)
Deidara: "Wat gebeurt er?"

PAGINA 6 (92)
-

PAGINA 7 (93)
Deidara: "Een doujutsu...!? Verdomme!"
Naruto: "Wat voor techniek is dit...!? Zo sterk..."

(Doujutsu: oog-techniek)

PAGINA 8 (94)
Deidara: "Mijn arm wordt opgezogen in het niets... wat voor techniek is dit!?"
Kakashi: "Verdomme..."

PAGINA 9 (95)
Deidara: "Guwaa!!"
Kakashi: "Guh..."

PAGINA 10 (96)
Deidara: "Guuh..."
Kakashi: "...hij is ontsnapt... / Ik kan de positie en grootte van de ruimte nog steeds niet goed bepalen..."

PAGINA 11 (97)
Kakashi: *Hijg hijg*

PAGINA 12 (98)
Naruto: "Rasengan!!"

PAGINA 13 (99)
Kakashi: "Oké!"
Deidara: "Verdomme."

PAGINA 14 (100)
Naruto: "Kage Bunshin no Jutsu"

PAGINA 15 (101)
Naruto: "Gaara!!"
Kakashi: *Hijg hijg hijg*
Naruto: "Kakashi-sensei, alles goed!?"
Kakashi: "Ik denk het..."

PAGINA 16 (102)
-

PAGINA 17 (103)
Deidara: "Nu ook als mijn rechterarm... op deze manier kan ik geen zegels meer vormen... / ...dit is dus mijn eind..."
Deidara: "Maar... wie had gedacht at er iemand zou zijn met doujutsu op hetzelfde niveau als Itachi... / Die 'jinchuuriki' stelt niet veel voor... het probleem is Kakashi..."
Naruto: "Ik maak je af."
Deidara: "Ik weet het, ik weet het. / Ik kom zo weer met je spelen..."
Kakashi: : "Je onderschat hem..."

PAGINA 18-19 (104-105)

-


----------

DOWNLOAD SCANLATION 
(link zal later worden toegevoegd)

Wil je chapter 1 t/m 271 ook graag in het Nederlands lezen? Volume 1 t/m 30 zijn officieel uitgegeven door Kana en o.a. te krijgen bij Archonia.com en verschillende stripspeciaalzaken in Nederland en België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten