dinsdag 16 april 2013

[Naruto vol.35] Chapter 311 Bijnaam

Naruto Volume 35 (Een nieuw team van twee!!)

Chapter 311 Bijnaam

Nederlandse vertaling door Ranyaku
(Dutch scanlation by Ranyaku)

Deze vertaling is niet bedoeld ter vervanging van de officiële uitgaves. De download link naar de scanlation zal daarom verwijderd worden als het volume desbetreffende volume is uitgegeven. Steun de auteur door het aanschaffen van de officiële manga volumes zodra deze beschikbaar zijn. 

Het gebruik van deze vertaling voor commerciële doeleinden (etc.) of het plaatsen ervan op andere sites is niet toegestaan zonder toestemming van de vertaler!
 

----------

PAGINA 1 (29)
Nummer 311: Bijnaam

PAGINA 2 (30)
Sai: "Om iemand anders te kunnen begrijpen... / moet je allereerste de afstand tussen jou en de andere persoon verkleinen..."
Sai: "...de manier van aanspreken is erg belangrijk. / Het gebruik van woorden als 'meneer' en 'mevrouw'..."


(Boek: Hoe verbeter je je relaties)

 
Sai: "geven blijk van goede manieren, maar verkleinen de afstand niet."


(Boek: Communicatie)

PAGINA 3 (31)
Sai: "Stap 1: noem de ander bij zijn of haar naam zonder gebruik te maken van deze woorden... / gebruik de roepnaam of geef de andere persoon een bijnaam..."


(Boek: Manieren om snel vrienden te maken)

 
Sai: "Op deze manier onderscheid je jezelf / en kom je dichter bij hem of haar te staan. / ...klinkt logisch..."
Sakura: "Daar is het..."

PAGINA 4 (32)

Sakura: "Huh...? / Sai...?"
Sakura: "Op zoek naar kunstboeken?"
Sai: "Mevrouw Sakura..."
Sakura: "Ah... je leest ook?"
Sai: "Ja... zo af en toe."

PAGINA 5 (33)
(Boek: Hoe verbeter je je relaties)

 
Sakura: "Ach ja, Sai is immers ook een mens..."
Sakura: "Ah! Dat is waar ook..."
Sakura: "Naruto en ik gaan zo op bezoek bij Kakashi-sensei in het ziekenhuis. / Heb je zin om mee te gaan?"
Sai: "Kakashi-sensei..."
Sakura: "Jij bent immers ook een lid van team Kakashi. / Het wordt tijd dat jullie elkaar ontmoeten."

PAGINA 6 (34)
Sasuke: "Wraak nemen betekent alles voor mij. / Zolang ik maar wraak kan nemen maakt het me niet uit wat er met mij of deze wereld gebeurt."
Sasuke: "Als ik door mijn lichaam aan Orochimaru te geven / de kracht om wraak te nemen kan verkrijgen"

PAGINA 7 (35)
Sasuke: "Dan mag hij het hebben."
Naruto: "Sasuke..."
Sakura: "Naruto!"
Naruto: "Ah...!"

PAGINA 8 (36)
Naruto: Dit meen je niet... waarom is Sai hier?"
Sakura: "Ik kwam hem per toeval tegen in de bibliotheek."
Naruto: "Waarom...!? Daar gaat mijn plan om samen met Sakura rond te wandelen alsof we op een date zijn!"
Sakura: "Als je tijd hebt voor zulk soort plannen, leer dan liever een nieuwe ninjutsu ofzo!"
Naruto: "......leren...... / Hoe houden jullie het überhaupt vol in zo'n koud en bedompt gebouw?"
Sakura: "Naruto, met alleen fysieke kracht kom je er niet. / He zou je geest ook af en toe eens moeten trainen."
Sakura: "Je bent echt een IDIOOT."

PAGINA 9 (37)
Sai: "Zoals ik al dacht... Sakura en Naruto spreken elkaar aan met hun voornaam..."
Naruto: "Sakura... / Dat is gemeen."
Sai: Na... Naruto. / Sakura..."
Sai: "Mag ik ook deelnemen in jullie conversatie?"
Sai: "Ik bedoel... / Ik las in een boek... / hoe je andere mensen beter leert kennen enzo..."

PAGINA 10 (38)
Sai: "Het boek zei ook dat ik jullie met alleen je voornaam moest aanspreken. / Of met een bijnaam of zoiets... / Dat geeft blijk van affiniteit en zorgt ervoor dat we sneller vrienden worden..."
Naruto: He-he Sai... / Ik had niet gedacht dat jij je daar druk over zou maken."
Sakura: "Dus zonet in de bibliotheek..."
Sai: "...Ja."

PAGINA 11 (39)
Sai: "Dus... Ik heb nagedacht over passende bijnamen voor jullie / maar ik kon niet verzinnen... dus voorlopig houd ik het op jullie voornamen..."
Sakura: "Ik had niet gedacht dat Sai zo serieus zou zijn over vrienden worden..."
Naruto: "Over bijnamen hoor je niet na te denken, die komen vanzelf!"
Sakura: "Bijnamen zijn vaak gebaseerd op eigenschappen van de persoon. / In Naruto's geval..."
Sakura: "Zoiets als 'Idiote Naruto' of 'Gekke Naruto'."
Naruto: "Sakura...! Dat is gemeen..."
Sai: "Ik snap het... een eigenschap..."
Sakura: "Die Sai... / Hij is zo veranderd sinds we hem voor het eerst ontmoetten..."

PAGINA 12 (40)
Sai: "Bedankt, ik denk dat ik het snap... / Lelijk Kind."
Sakura: "SHANNAROU!!"
Naruto: "Sai! Dat is verkeerd!!"
Sai: "...huh? Wat bedoel je?"

PAGINA 13 (41)
Kakashi: "Dus... jij bent ons nieuwe teamlid? / Sai, toch? / Aangenaam."
Sai: "...Ja."
Kakashi: "Sakura, kom eens hier..."
Kakashi: "Die blauwe plekken... hebben ze onlangs gevochten? / Naruto heeft een kort lontje... het zou me niet verbazen..."

PAGINA 14 (42)
Sakura: "Ne...Nee hoor, niets aan de hand... / we schieten goed met elkaar op!"
Kakashi: "Oh... Oké dan... Dat is goed om te horen."
Sakura: "Ahaha..."
Sai: "Zelfs in 'root' gingen er vele geruchten rond over Hatake Kakashi... / Ik ben er zeker van dat hij mijn verleden volledig heeft onderzocht."
Sakura: "Naruto..."
Naruto: "Ja..."
Naruto: "Kakashi-sensei... tijdens onze missie..."

PAGINA 15 (43)
Kakashi: "Yamato heeft me alles vertelt. / Ook over Sasuke..."
Naruto: "We hebben geen tijd meer... / Op deze manier... Hij zal echt..."
Naruto: "Op dit moment ben ik niet sterk genoeg om Sasuke terug te halen... / Hij is te sterk..."

PAGINA 16 (44)
Kakashi: "Nou, in dat geval... / moet je gewoon sterker worden dan hem, niet?"
Sakura: "Maar zelfs ik denk dat Sasuke's groeisnelheid / hoger is dan normaal..."
Sakura: "Dame Tsunade zei... / dat het mogelijk is dat hij verboden technieken heeft gebruikt of drugs heeft genomen... / Kabuto is immers ook één van hen..."
Sakura: "Ik denk niet dat ik de dankwijzen van zij die op mensen experimenteren / zal begrijpen door het bestuderen van dit boek, maar..."


(Boek: Het effect van drugs)

 
Kakashi: "In dat geval moeten we sterker worden op een hoger tempo dan Sasuke."

PAGINA 17 (45)
Sakura: "Maar, hoe doen we dat?"
Kakashi: "Dacht je dat ik hier alleen maar heb liggen slapen? / Ik heb lang na zitten denken / met succes."
Kakashi: "Deze manier is perfect voor iemand als Naruto... / of eigenlijk, deze manier is alleen geschikt voor Naruto."
Kakashi: "Door deze training... / zou je nog wel eens sterker kunnen worden dan mij, in zekere zin."


----------

DOWNLOAD SCANLATION 
(link zal later worden toegevoegd)

Wil je chapter 1 t/m 271 ook graag in het Nederlands lezen? Volume 1 t/m 30 zijn officieel uitgegeven door Kana en o.a. te krijgen bij Archonia.com en verschillende stripspeciaalzaken in Nederland en België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten