dinsdag 16 april 2013

[Naruto vol.35] Chapter 313 Een nieuw team van twee!!

Naruto Volume 35 (Een nieuw team van twee!!)

Chapter 313 Een nieuw team van twee!!

Nederlandse vertaling door Ranyaku
(Dutch scanlation by Ranyaku)

Deze vertaling is niet bedoeld ter vervanging van de officiële uitgaves. De download link naar de scanlation zal daarom verwijderd worden als het volume desbetreffende volume is uitgegeven. Steun de auteur door het aanschaffen van de officiële manga volumes zodra deze beschikbaar zijn. 

Het gebruik van deze vertaling voor commerciële doeleinden (etc.) of het plaatsen ervan op andere sites is niet toegestaan zonder toestemming van de vertaler!


----------

PAGINA 1 (65)
Nummer 313: Een nieuw team van twee!!

PAGINA 2 (66)
Kakuzu: "Speelkwartier is over."
Hidan: "Wacht even."
Hidan: "Voordat ik aanval / moet ik eerst mijn respect betuigen aan god."
Kakuzu: "Altijd zo vervelend."

PAGINA 3 (67)
Hidan: "Ik vind het zelf ook vervelend / maar het hoor nu eenmaal bij mijn geloof, ik kan er niets aan doen!
Yugito: "Jullie denken misschien dat jullie me in het nauw gedreven hebben / maar dat is niet zo."
Yugito: "Ik heb jullie hierheen gelokt!"

PAGINA 4 (68)
Yugito: "Nu ik weet dat jullie van Akatsuki zijn / kan ik jullie niet meer laten gaan."
Hidan: "Ah... ze heeft ons ingesloten, Kakuzu."
Kakuzu: "Geen probleem... het is beter zo."

PAGINA 5 (69)
Yugito: "Ik zweer op mijn naam, Nii Yugito van Kumo, dat ik jullie zal / afmaken!!"
Hidan: "Huh...? / Afmaken? Serieus? / Weet je, als iemand zulk soort dingen zegt... / dan raak ik geïrriteerd."
Hidan: "EN... / Als ik me aan iets irriteer, dan begint mijn bloed te koken. / En als mijn bloed kookt..."
Kakuzu: "Kop dicht, Hidan!"
Hidan: "Oké, oké. / Maar als mijn bloed kookt, dan denk ik "Orders? Je kan me wat! Ik maak ze allemaal af!"."
Kakuzu: "Kalmeer in godsnaam, Hidan! / Onze orders zijn absoluut."

PAGINA 6 (70)
Hidan: "Deze taak gaat niet goed samen met mijn geloof. / Het motto van het Jashinisme is massamoord. / Half werk leveren is tegen de gebonden."
Hidan: "Een taak die tegen de geboden ingaat... / Ik had vanaf het begin al geen zijn om haar uit te voeren."
Hidan: "Je zou het misschien niet zeggen, maar ik ben erg vroom. / ...dus... / omdat het zo vervelend is dat ik je niet mag afmaken..."
Hidan: "kunnen we dit niet gewoon uitpraten?"
Yugito: "uitpraten... / Wat is hij..."

PAGINA 7 (71)
Hidan: "Als je jezelf nu gewoon rustig laat vangen..."
Yugito: "Laat me niet lachen!!"
Hidan: "Wat... ze is het er niet mee eens?"
Kakuzu: "Idioot!"

PAGINA 8-9 (72-73)
-

PAGINA 10 (74)
Hidan: "Wow! Deze jinchuuriki... / Ze is volledig getransformeerd in haar Bijuu!"

PAGINA 11 (75)
Hidan: "Verdomme..."
Hidan: "Niet goed!"

PAGINA 12 (76)
Hidan: "Heet! / En ik dacht dat katten niet van heet voedsel hielden!"

PAGINA 13 (77)
Hidan: "Dus dit is de twee-staartige monsterkat waarvan men zegt dat het een op wraak beluste geestverschijning is van een nog levend persoon."
Hidan: "Ik zit als een muis in de val. / Heh heh... / laat me niet lachen..."
Kakashi: "Waar wilde je het over hebben?"
Asuma: "Om eerlijk te zijn..."
Deur: "klop klop"

PAGINA 14 (78)
Kurenai: "Daar ben je."
Kakashi: "Huh? Kurenai... / Is er iets?"
Kurenai: "Ik hoorde dat Asuma hier was."
Kakashi: "Hmm... / Dus Asuma wat wilde je zeggen?"
Asuma: "Ah, we hebben het er later wel over. / Het spijt me."
Kakashi: "Nu wil ik het echt weten..."

PAGINA 15 (79)
-

PAGINA 16 (80)
Kakuzu: "Je bent al 30 minuten bezig. ...duurt het nog lang, Hidan?"
Hidan: "Kop dicht! Stoor me niet tijdens de ceremonie!"
Hidan: "Au..."

PAGINA 17 (81)
Kakuzu: "Steeds maar weer die vulgaire gebeden. / Kun je ze niet wat inkorten? / Het is tijd om te gaan."
Hidan: "Ik vind het ook vervelend, maar het hoort nu eenmaal bij mijn geloof!"
Hidan: "Bovendien, inkorten kan niet! / Dat is godslaster!!"
Kakuzu: "Nog één te gaan voor ons. / Hij is moeilijk te vinden."
Kakuzu: "Onze volgende stop is het land van vuur."


----------

DOWNLOAD SCANLATION 
(link zal later worden toegevoegd)

Wil je chapter 1 t/m 271 ook graag in het Nederlands lezen? Volume 1 t/m 30 zijn officieel uitgegeven door Kana en o.a. te krijgen bij Archonia.com en verschillende stripspeciaalzaken in Nederland en België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten