dinsdag 16 april 2013

[Naruto vol.35] Chapter 318 Een succesvolle training

Naruto Volume 35 (Een nieuw team van twee!!)

Chapter 318 Een succesvolle training

Nederlandse vertaling door Ranyaku
(Dutch scanlation by Ranyaku)

Deze vertaling is niet bedoeld ter vervanging van de officiële uitgaves. De download link naar de scanlation zal daarom verwijderd worden als het volume desbetreffende volume is uitgegeven. Steun de auteur door het aanschaffen van de officiële manga volumes zodra deze beschikbaar zijn. 

Het gebruik van deze vertaling voor commerciële doeleinden (etc.) of het plaatsen ervan op andere sites is niet toegestaan zonder toestemming van de vertaler!


----------

PAGINA 1 (159)
Nummer 318: Een succesvolle training

PAGINA 2 (161)
Kakashi: "Goed! Laten we nu alle ervaring die je hebt opgedaan verzamelen. / Laat je kagebunshin verdwijnen, terwijl je de training overdenkt."
Naruto: "Oké!"
Naruto: "Pfff..."

PAGINA 3 (162)
Kanji: Stabiliteit
Yamato: "Pff..."

PAGINA 4 (163)
Naruto: "Het gaat me lukken. / Ik heb het bijna onder de knie..."
Kakashi: "Het probleem is echter dat / niet alleen de ervaringen, maar ook de mentale vermoeidheid hun tol eisen van je lichaam."

PAGINA 5 (164)
Tobi: "YEEY!!"
Tobi: "Zag je dat!? Mijn geweldige jutsu! / Hij is in één keer knock out!"
Tobi: "Om meteen zo een belangrijke taak aan mij over te laten / was een goed idee van hem! / Ik ben geweldig, niet!?"
Deidara: "Eh... Eigenlijk was het mijn explosieve klei die... / Het kwam door mijn kunst!"

PAGINA 6 (165)
Deidara: "Ben je nu al vergeten dat ik je heb geholpen? / Daarnaast praat je teveel voor een lid van Akatsuki, je moet je koeler gedragen. / Uiteindelijk staat koel zijn gelijk aan kunst."
Deidara: "Luister, kunst is een moment van passie uitstaan uit koele gevoelens..."
Tobi: "Maar senpai, jij praat ook veel, huh? / Heh, heh, heh..."
Tobi: "AAH! Grapje...... / WAAAAH!"
Naruto: *hijg hijg*

PAGINA 7 (166)
Naruto: "Het is gelukt!!"
Naruto: "Ik kan het! / Ik ben echt geweldig, huh!?"
Naruto: "Als ik zo door ga ken ik binnen de kortste keren een nieuwe techniek, huh!?"
Kakashi: "Ehm... Het komt door deze trainingsmethode. / Het komt door mijn geweldige idee dat het zo snel gaat."

PAGINA 8 (167)
Naruto: "In ieder geval, laten we direct doorgaan met de volgende..."
Kakashi: "...hmm! Je redt het wel, Naruto. Daar twijfel ik niet aan."
Kakashi: "Yamato, laten we van de gelegenheid gebruik maken om wat te rusten."

PAGINA 9 (168)
Kakashi: "Ben je weer wakker?"
Naruto: "Huh... ben ik weer..."
Kakashi: "Door deze trainingsmethode raak je snel uitgeput... / Rust nog wat uit, dan gaan we zo weer verder met de training."
Kakashi: "Met de volgende stap."
Naruto: "Wat is de volgende stap?"

PAGINA 10 (169)
Kakashi: "Het onderbreken van de waterval."
Naruto: "Onderbreken!?"
Yamato: "Richt je handen op de waterval en onderbreek hem met een windstoot. / Om te slagen zul je in een oogwenk een grote hoeveelheid chakra moeten omzetten."
Kakashi: "Als je deze stap voltooit / kun jet het als wapen gaan inzetten tijdens een gevecht."
Naruto: "Dus als ik dit kan, heb ik volledige controle over één chakra element..."

PAGINA 11 (170)
Kakashi: "Ik had niet verwacht dat een kluns als Naruto het zou snel onder de knie zou krijgen. / Deze trainingsmethode is een groot succes..."
Naruto: "Genoeg gerust! / Laten we verder gaan met de training!"
Naruto: "Tajuu Kagebunshin no Jutsu!!"

PAGINA 12 (171)
Deidara: "Luister, het is niets om trots op te zijn!"
Deidara: "De Sanbi was zwak. Hij heeft geen jinchuuriki. / Hij is niet slim genoeg om zijn volle kracht te benutten."
Deidara: "...hey, Tobi! Zo koel hoef je jezelf nu ook weer niet te gedragen. / Geef in ieder geval antwoord..."

PAGINA 13 (172)
Tobi: *ZZZ... ZZZ.. ZZZ..*
Deidara: *geschokt*
Tobi: "UWAAAH!!"
Deidara: "Wakker worden, uilskuiken!!"

PAGINA 14 (173)
Kakuzu: "Het is jouw beurt om hem te dragen."
Hidan: "Dacht het niet. / JIj bent degene die dat geld wilt hebben. Draag hem lekker zelf."
Hidan: "Wat? Kijk met niet zo aan!"
Kakuzu: "Op een dag maak ik je eigenhandig af."
Hidan: "Alsof mij dat wat uitmaakt,... Kakuzu."

PAGINA 15 (174)
Tsunade: "Dat is alles. / Zijn er nog vragen?"

PAGINA 16 (175)
Tsunade: "Wat?"
Asuma: "Chiriku, een voormalig lid van de twaalf ninja wachters, verbleef in de tempel. / Wat is er met hem gebeurd?"
Monnik: "Heer Chiriku is helaas / vermoord."

PAGINA 17 (176)
Asuma: "Chiriku is... / Onmogelijk..."
Tsunade: "Ik wil graag weten wat hun doel hier is, maar ze zijn extreem gevaarlijk. / Als gevangen nemen onmogelijk blijkt, vernietig hen dan!"
Tsunade: "Laat ze het land niet ontvluchten. / Grijp hen! / Ga!"
Tsunade: "Inrukken!"

PAGINA 18 (177)
Asuma: "Goed. / Wij beginnen onze zoektocht bij de vuurtempel."


----------

DOWNLOAD SCANLATION 
(link zal later worden toegevoegd)

Wil je chapter 1 t/m 271 ook graag in het Nederlands lezen? Volume 1 t/m 30 zijn officieel uitgegeven door Kana en o.a. te krijgen bij Archonia.com en verschillende stripspeciaalzaken in Nederland en België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten