dinsdag 16 april 2013

Naruto vol.36] Chapter 320 Premie...!

Naruto Volume 36 (Team 10)

Chapter 320 Premie...!!

Nederlandse vertaling door Ranyaku
(Dutch scanlation by Ranyaku)

Deze vertaling is niet bedoeld ter vervanging van de officiële uitgaves. De download link naar de scanlation zal daarom verwijderd worden als het volume desbetreffende volume is uitgegeven. Steun de auteur door het aanschaffen van de officiële manga volumes zodra deze beschikbaar zijn. 

Het gebruik van deze vertaling voor commerciële doeleinden (etc.) of het plaatsen ervan op andere sites is niet toegestaan zonder toestemming van de vertaler!


----------

BEGIN VOLUME 36: TEAM 10

PAGINA 1 (7)
Nummer 320: Premie…!!

PAGINA 2 (8)
Kanji: vuurtempel
 

Asuma: “Dus… / waar is Chiriku?”

PAGINA 3 (9)
Monnik: “Wel… / We hebben heer Chiriku’s lichaam nergens kunnen vinden.”
Izumo: “Pardon… / Asuma-taichou.”
Asuma: “Wat is er, Izumo?”
Izumo: “Ik zou het liever niet zeggen, maar… / in de onderwereld staat er een beloning van 30 miljoen ryo op Chiriku’s hoofd. / …Akatsuki kennende…”
Asuma: “…ja, waarschijnlijk…”

PAGINA 4 (10)
Shikamaru: “…het wisselkantoor,… / …dat is het huidige doel van onze vijand.”
Kotetsu: “Izumo… waar zitten die wisselkantoren?”
Izumo: “De dichtstbijzijnde inbegrepen, zijn er in totaal vijf.”

PAGINA 5 (11)
Izumo: “Ik heb de andere teams laten weten/ zich naar de andere vier kantoren te haasten.”
Asuma: “Oké! / Wij moeten ons ook haasten.”
Monnik: “Wacht even, heer Sarutobi Asuma.”

PAGINA 6 (12)
Monnik: “Laat mij tot de goden bidden / voor gij die ten strijde trekken.”
Naruto: “Het is gelukt! / Het is ons echt gelukt!!”
Yamato: “Pff…”
Kakashi: “Goed gedaan. / Dan kunnen we nu beginnen aan het echte werk.”

PAGINA 7 (13)
Naruto: “Ugh…”
Naruto: “Kuch! / Kuch!”
Kakashi: “Gaat het, Naruto!? / Misschien hebben we toch iets overdreven…!”
Naruto: “Ik… Ik… heb… honger……”
Kakashi: “Je bent echt ongelofelijk…”

PAGINA 8 (14)
Asuma: “Bedankt.”
Monnik: “Die doek…”
Monnik: “Je bent net als Chiriku / één van de twaalf ninja wachters. Ook op jouw hoofd staat een beloning. / Wees voorzichtig.”

PAGINA 9 (15)
Asuma: “Maakt u zich geen zorgen!”
Asuma: “Op mijn hoofd / staat een beloning van 50 miljoen ryo.”
Kakashi: “Huh? / Waar is onze schone woestijnbloem Ayame?”

PAGINA 10 (16)
Teuchi: “Ze is op reis. / Dit zijn mijn twee nieuwe werknemers.”
Nishi: “Aangenaam. Ik ben Nishi!”
Matsu: “Ik ben Matsu!”
Naruto: “Hoe lang nog? Ik… Ik wil mijn ramen…”
Matsu: “Mijn excuses voor het wachten! / Één grote portie tonkotsu miso met spekreepjes!”

(tonkotsu miso: varkenspoten misosoep)

PAGINA 11 (17)
Naruto: “Eet smakelijk!! / AAAH, AAH…”
Teuchi: “Je zat er met je vinger in!”
Matsu: “Au!”
Teuchi: “Maak niet zulk soort stomme fouten!”
Matsu: “Het spijt me.”
Teuchi: “Laat maar! / Nishi maak onmiddellijk een nieuwe portie!”

PAGINA 12 (18)
Nishi: “Oké! / Oké!”
Naruto: “Sch… schiet op… ik heb… honger…”
Nishi: “Mijn excuses voor het wach…”

PAGINA 13 (19)
Matsu: “AAH! / Nishi… AAH!”
Nishi: “Ik gleed uit! / Matsu, ik gleed echt uit!”
Teuchi: “Dat krijg je ervan als je de vloer niet meteen schoonmaakt! / Jullie zijn ook nergens goed in!”
Matsu: UWAAAAAAH!”
Kakashi: “Nou, nou, Teuchi. Rustig maar. / Dit soort dingen overkomt iedereen wel eens.”
Teuchi: “Inderdaad! / Maar dat is geen excuus!”

PAGINA 14 (20)
Matsu: “Au! / Guh!!”
Naruto: “Ra… ramen…”
Hidan: “Serieus? Een verborgen deur in het toiletgebouw/”
XXX: “Deze kant op.”

PAGINA 15 (21)
XXX: Geen twijfel mogelijk. Dit is Chiriku… / Je hebt een grote vis aan de haak geslagen, Kakuzu.”
Kakuzu: “Ja…”
Hidan: “Het stinkt hier.”

PAGINA 16 (22)
Hidan: “Laten we gaan, Kakuzu.”
Kakuzu: “Wacht, ik moet eerst het geld tellen.”
Hidan: “Ik weet niet of het de geur van pis is of die van lijken, maar ik kom hier geen tweede keer.”
Hidan: “Ik ga vast naar buiten.”

PAGINA 17 (23)
Yamato: “Ik heb helemaal geen trek hierin…”
Naruto: “Oké! / Ik zit vol, tijd om verder te gaan met mijn training!”
Kakashi: “Nee… eerst is er nog iets wat ik je moet uitleggen.”
Kakashi: “Naruto… Ik wil je eerst iets interessants laten zien.” 


----------

DOWNLOAD SCANLATION 
(link zal later worden toegevoegd)

Wil je chapter 1 t/m 271 ook graag in het Nederlands lezen? Volume 1 t/m 30 zijn officieel uitgegeven door Kana en o.a. te krijgen bij Archonia.com en verschillende stripspeciaalzaken in Nederland en België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten