dinsdag 16 april 2013

[Naruto vol.31] Chapter 275 Beloning...!!

Naruto Volume 31

Chapter 275 Beloning...!!

Nederlandse vertaling door Ranyaku
(Dutch scanlation by Ranyaku)

Deze vertaling is niet bedoeld ter vervanging van de officiële uitgaves. De download link naar de scanlation zal daarom verwijderd worden als het volume desbetreffende volume is uitgegeven. Steun de auteur door het aanschaffen van de officiële manga volumes zodra deze beschikbaar zijn. 

Het gebruik van deze vertaling voor commerciële doeleinden (etc.) of het plaatsen ervan op andere sites is niet toegestaan zonder toestemming van de vertaler!


----------

PAGINA 1 (67)
Nummer 275: Beloning...!!

PAGINA 2 (68)

Sasori: "Zielig... / Sinds wanneer bent u zo seniel, Oma?"
Chiyo: *hijg hijg*

PAGINA 3 (69)
Chiyo: "Sakura... Alles goed...?" *hijg hijg*
Sakura: "Ja..."
Sakura: "...Oma Chiyo..."
Sasori: "Huh? / Dat is vreemd..."
Sasori: "Die 'reïncarnatietechniek'... / hoort de gebruiker ervan niet te sterven in ruil voor het leven van de dode?"
Chiyo: Sakura was dodelijk gewond, maar / ze was nog niet overleden. / Daarom leef ik ook nog..."
Sasori: "Dat is jammer..."

PAGINA 4 (70)
Sakura: *hijg hijg*
Sasori: Geef het op... / Dit lichaam voelt geen pijn. / Het enige wat pijn doet als je me slaat zijn jouw handen.
Sakura: *hijg hijg*

PAGINA 5 (71)
Sasori: "Vrouwen houden ervan om / nutteloze dingen te doen, niet?"
Sasori: "Zelfs al sterft mijn bloedeigen oma hier en nu / het doet me niets. / Mijn hart is / hetzelfde als dit lichaam."
Sasori: "Ik heb duizenden mensen vermoord in mijn leven... / zij is slechts één van hen. / Zo simpel is het."

PAGINA 6 (72)
Sakura: "Wat denk jij... / dat een mensenleven is!?"
Sakura: "Wat denk je dat familie is!?"
Sasori: "Hey... / zijn dat de woorden van een ninja?"
Sakura: "Waarom... / waarom kun je alleen op die manier denken!!?"

PAGINA 7 (73)
Chiyo: "Sakura, dat is genoeg... / Het zijn de vreselijke leerwijzen van Suna / die hem hebben gemaakt tot wat hij nu is."
Sasori: "Wil je het niet proberen om te worden zoals ik? / Dan begrijp je misschien / wat ik bedoel."
Sasori: "Een onvergankelijk lichaam. / Een pop kan keer op keer gerepareerd worden... / Je wordt niet beperkt door een menselijke levensspan."
Sasori: "Ik kan zoveel mensen tot poppen maken als ik wil."

PAGINA 8 (74)
Sasori: "Als ik ze wil hebben..."
Sasori: "...het gaat niet alleen om het vermenigvuldigen van mijn aantallen... / Het gaat om de kwaliteit van de collectie."
Sakura: : Wat op aard... / ben jij!?"

PAGINA 9 (75)
Sasori: "Nu je het zo vraagt... / ...Ik ben waarschijnlijk een mens die geen pop kon worden..."
Sasori: "Ik ben een pop... een imperfecte pop met een 'kern' van vlees en bloed... / Ik ben pop nog mens..."
Sasori: "Spoedig zal ik mij niet meer kunnen bewegen. / Laat ik voor het zover is ook nog een nutteloze daad verrichten / als beloning dat je me verslagen hebt..."

PAGINA 10 (76)
Sasori: "Je wilt informatie over Orochimari, niet...?"
Sasori: "Ga naar de Tenchi brug nabij Kusa. / Tien dagen van nu, om 12 uur 's middags.
Sakura: "Hoezo!?"
Sasori: "Ik heb een spion onder Orochimaru's volgelingen... / we zouden elkaar... daar ontmoeten..."

(Tenchi: Hemel & Aarde)

PAGINA 11 (77)
-

PAGINA 12 (78)
-

PAGINA 13 (79)

Sakura: "...het is u gelukt, Oma Chiyo. / Ik had niets minder verwacht..."

PAGINA 14-15 (80-81)
Chiyo: Nee... / Als er iemand verslagen is... / dan ben ik dat..."

PAGINA 16 (82)
Chiyo: "Sasori zag mijn laatste aanval aankomen / maar kon hem om één of andere reden niet ontwijken. / Het was slechts een kleine opening..."
Sakura: "Dan..."

PAGINA 17 (83)
Chiyo: "Guh..."
Sakura: "Oma Chiyo!"
Sakura: "Snel, laten we terug gaan naar het dorp! / Ik zal direct nieuw tegengif maken..."
Chiyo: "Nee..."
Sakura: "Hoezo!? / Onze taak hier is volbracht! / Als we niet snel teruggaan voor tegengif, dan..."
Chiyo: "Belangrijker..." *hijg hijg*

PAGINA 18 (84)
Chiyo: "Ik heb nog een... / taak te volbrengen."
Deidara: "Die snotaap... hij is plots wel heel erg stil... / Wat zijn ze van plan?"

PAGINA 19 (85)
Naruto: "Kakashi-sensei, duur het nog lang!?"
Kakashi: "Bijna klaar, maak je niet druk. / Ik heb niet zoveel chakra als jij... / Dus duurt het wat langer."
Kakashi: "Oké, ik ben klaar. / Laten we ervoor gaan, Naruto!"


----------

DOWNLOAD SCANLATION 
(link zal later worden toegevoegd)

Wil je chapter 1 t/m 271 ook graag in het Nederlands lezen? Volume 1 t/m 30 zijn officieel uitgegeven door Kana en o.a. te krijgen bij Archonia.com en verschillende stripspeciaalzaken in Nederland en België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten